Osnove marketinga za kemijsko industrijo


NAPOVED:

Osnove marketinga za kemijsko industrijo:

Predavatelj:             mag. Brigita Lazar Lunder

Datum:                     5. 3. 2012

Urnik:                       13.00 - 14.30 (Predavanje)

                                  14.30 - 15.00 (Odmor)

                                  15.00 - 16.30 (Predavanje)

                                  16:30 - 16:45 (Odmor) 

                                  16:45 - 17:30 (Predavanje)

Vsebina:                 

Osnovne funkcije marketinga. Globalni trendi v marketingu. Marketinški proces v podjetju. Jedro marketinškega sistema (ponudba 4P oz. 7P : kupec) Analiza, cilji, strategije. Trg – raziskava. Kaj pomeni tržiti & prodajati? (Primeri iz prakse, povzetek rezultatov raziskave o marketingu v predelovalnih dejavnostih v Sloveniji. Delavnica). 

Komu je namenjeno:

Vodja procesa in linije; Komercialist - produktni svetovalec; Razvojnik novih tehnologij in izdelkov v kemijski industriji, vključno s predelavo plastike in gume ter vgradnjo izdelkov; Vodilni in vodstveni delavci

Lokacija:                 GZS Združenje kemijske industrije, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, dvorana D

Parkiranje:             Na voljo je brezplačno parkiranje v prvi etaži garaže GZS in na zunanjem parkirišču GZS za stavbo CPU-ja.

REPORTAŽA:

Usposabljanje Osnove marketinga, ki ga je vodila mag. Brigita Lazar Lunder, univ. dipl. ekon., je 5.3.2012 potekalo na Gospodarski Zbornici Slovenije.

Udeleženci usposabljanja so se seznanili z osnovami marketinga za kemijsko industrijo. Predavateljica, ki ima s področja marketinga in prodaje več kot 22 let izkušenj,je predstavila zgodovino marketinga, delovanje in funkcije marketinga, pomen trženja in prodajanja v praksi, pojem trga, njegovih usmeritev in metode njegovih raziskav, elemente uspešnega marketinga in analizo okolja (SWOT). S praktičnimi vajami je bila prikazana SWOT analiza za določeno podjetje.

V nadaljevanju je bilo govora o ciljih marketinga in strategijah za uresničitev trženjskih ciljev, pojmu marketinškega miksa 4P/7P, opredelitvi izdelka, blagovne znamke, cene in življenjskega cikla, pomenu prodajnih in distribucijskih poti, promocije, osebne prodaje in oglaševanja, pa tudi o pomenu direktnegamarketinga, odnosa z javnostjo, metod s katerimi se pospešuje prodaja in poprodajnih aktivnosti.

Vsem predstavljenim teoretičnim pojmom je sledila praktična vaja, pri kateri so udeleženci izdelali svojo poslovno idejo za trženje, na podlagi predstavljenih teorij in pojmov. Na koncu so bili predstavljeni še zadnji trendi in glavne skupine elementov v marketingu.

GRADIVO >>

 

 

 

 

GZS - Združenje kemijske industrije  Projekti, sofinancirani s strani EU  Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele Krajine